loading...
***تفریح کده ی آبشار***
آخرین ارسال های انجمن
Amir1x بازدید : 1067 1393/12/20 نظرات (0)

Download New Album Arian Band Good Bye
دانلود آلبوم خداحافظ آریان باند



 دانلود آلبوم با کیفیت 128


دانلود به صورت تکی کیفیت 320

دانلود به صورت تکی کیفیت 128



باز میخوام بهت بگم شاید
شایدم وقتی دلته جا گذاشتم
یکی برداشت ولی شاید چشماتو رو اشتباه من ببندی
دوباره وقت نگاهت میکنم برام بخندی
برام بخندی
برگرد …
برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

میدونم که اون روزا چه ها شنیدی از همه
میدونم هرچی بخوای سرم بیاری حقمه
من تونستم غم چشماتو ببینم ولی بعد چی
شاید آخر تو ببخشی خودمو خودم نبخشم
برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون

برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو برگرد برگرد و بمون


دیگه هرچی که بود رفتو برام فرقی نداره
گذشته واسه گفتن دیگه هیچ حرفی نداره
اومدم که باهات خاطره ای تازه بسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
دوست دارم اینبار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم انقدر که از این نمیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
بیشتر بیشتر بیشتر

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

از اون روزا تو قلبم اگه هر چیزی داشتم
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم
من اومدمو خاطره ای تازه میسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
دوست دارم اینبار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم انقدر که از این نمیشه بیشتر

دوست دارم اینبار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم انقدر که از این نمیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
بیشتر بیشتر بیشتر

از اون روزا تو قلبم اگه هر چیزی داشتم
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم
من اومدمو خاطره ای تازه میسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
دوست دارم اینبار از هرچی بوده بیشتر


پس چرا نمیگذره چشمای من به دره تا تو بیای
پس چرا نمیگذره دله من دربدره تا تو بیای
روبه پنجره میشینم میشینه حُرم نفسهام به روی شیشه
مینویسم که خوشی ها تو لحظه های با تو خلاصه میشه
بیا بیا بیا بیا بیا چشم انتظارم
بیا بیا بیا بیا بیا طاقت ندارم
نمیخوام لبخند عکسات مونس تنهایهام شه
بیا تا عطر نفسهات مرهم دلتنگیهام شه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

بذا فک کنم رسیدی در که وا شد منو دیدی
حالا چی میشه
اگه دل آروم نگیره یه دفعه گریم بگیره
چطوری میشه
میخوام فک کنم باهاتم با مرور خاطراتم بگذرونم
ولی تاثیری نداره من بخوام دل نمیذاره نمیتونم
بیا بیا بیا بیا بیا چشم انتظارم
بیا بیا بیا بیا بیا طاقت ندارم
نمیخوام لبخند عکسات مونس تنهایهام شه
بیا تا عطر نفسهات مرهم دلتنگیهام شه

بیا بیا بیا بیا بیا چشم انتظارم
بیا بیا بیا بیا بیا طاقت ندارم
نمیخوام لبخند عکسات مونس تنهایهام شه
بیا تا عطر نفسهات مرهم دلتنگیهام شه

پس چرا نمیگذره؟




خاطره هاتو گشتم هرچی که بود گشتم
روزای سردت رو سر کردم
حرفاتو هر بار باور کردم
حالا من میرم از اینجا میرم میذارم میرم از اینجا میرم
وقتی که بودنِ با من تورو میرنجونه
شاید این فاصله احساستو برگردونه

حالا من میرم از اینجا میرم میذارم میرم از اینجا میرم
وقتی که بودنِ با من تورو میرنجونه
شاید این فاصله احساستو برگردونه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

میرم میرم
میذارم میرم از اینجا میرم رفتنم راهی واسه فرار من نیست
آخه دل کندن از تو کار من نیست
شاید این فرصت خوبی واسه ما شه
توی این تاریکی یک روزنه باشه
حالا من میرم از اینجا میرم میذارم میرم از اینجا میرم
وقتی که بودنِ با من تورو میرنجونه
شاید این فاصله احساستو برگردونه

حالا من میرم از اینجا میرم میذارم میرم از اینجا میرم
وقتی که بودنِ با من تورو میرنجونه
شاید این فاصله احساستو برگردونه

حالا من میرم از اینجا میرم


تک و تنها ساکت و بیقرار
دارم دیوونه میشم تو نذار
دلم گرفته پره درده
ببین دوریت با من چه کرده
حالا که تشنه ی دیدنتم بیا
حالا که میخوای بمونی پیشم بیا
بی تو زندگی برام بی رنگ شده
دوباره دلم برات تنگ شده

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

مثه باد گذشتن اون لحظه ها که تورو حس میکردم کنارم
نتونستم ازت دل بکنم نتونستم بگم دوست دارم
حالا که تشنه ی دیدنتم بیا
حالا که میخوای بمونی پیشم بیا
بی تو زندگی برام بی رنگ شده
دوباره دلم برات تنگ شده

حالا که تشنه ی دیدنتم بیا
حالا که میخوای بمونی پیشم بیا
بی تو زندگی برام بی رنگ شده
دوباره دلم برات تنگ شده


چشماتو وا کن اون چشمای گریون
ببین ماه پشت ابر نمیمونه پنهون
یادته گفتم این جمله رو برات
منم که هرچی داره میریزه به پات
گفتم یه روزی که نه تو میدونی و من
همه تنهات میذارن اونوقت تو میمونی و من
حالا که گله داری کسی دوست نداشته
میگی هرکی که بوده تورو تنهات گذاشته
تو موندی و من
دیدی تو موندی و من
حالا که از زمین و زمون دلت میگیره
هرکی میبینه غصه داری میذاره میره
تو موندی و من
بازم تو موندی و من

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

دیدی اونی که دلش پیش تو گیره
منم من
تو خوشی و غم دتساتو میگیره
منم من
اونی که واسه ی سکوت و حرفات
واسه خنده هات و اخمات
واسه ی نگاتو چشمات
میمیره

منم من
منم من

حالا که گله داری کسی دوست نداشته
میگی هرکی که بوده تورو تنهات گذاشته
تو موندی و من
دیدی تو موندی و من


هوا گرفته، تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره
برام مهم نیست، هوای من حال و هوای تورو داره
بارون گرفته، کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه
قشنگه وقتی، چتری که بالاسرمونه یکی باشه

آسمون باز باشه یا که بگیره
روز روشن باشه یا شب تیره
میخواد آفتاب باشه یا که بباره
تو که با من باشی فرقی نداره

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره
آسمون کاره ای نیست دله من گیره
حالا که پیش توام پُرم از حس خوب
آسمون چشمای توست از طلوع تا غروب

آسمون باز باشه یا که بگیره
روز روشن باشه یا شب تیره
میخواد آفتاب باشه یا که بباره
تو که با من باشی فرقی نداره

هوا گرفته، تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره
برام مهم نیست، هوای من حال و هوای تورو داره

بارون گرفته، کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه
قشنگه وقتی، چتری که بالاسرمونه یکی باشه


وقتی تو خودم بودم تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد که نگام یهو در گیر نگات شد
بی هوا توی دلم کی خودتو جا کردی
کی خسته شدی منو رها کردی
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست
بعد تو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تقصیر من بود شاید تورو پُررنگ نوشتم
نمیخواستم پاک شی از سرنوشتم
من فکر میکردم که تو از جنس خود منی
نمیدونستم راحت دل میکنی
راحت دل میکنی
بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچی دوست داشتنی نیست

بعد تو هیچی شنیدنی نیست
حال و روز من خرابه دیدنی نیست
بجز خیال تو واسه من
دیگه هیچ



تو چشای من نگاه کن تا که باز دلم بریزه
آخه گرمای نگاهت واسه ی من همه چیزه
بذار چشمای تو اینبار محو چشمای کسی شه
که نمیخواد بی تو حتی ؛ لحظه ای هم سپری شه
من که با هر نگاهم حرفامو میرسونم
حرف دلت رو با من بگو تا منم بدونم
تو چشای من نگاه کن شاید از چشات بخونم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

بهتروعزیزتر از تو دل من نمیشناسه
مگه هیچکس واسه ی من با تو قابل قیاسه
توی اعماق نگاهت بذار تا ابد رها شم
دل و بسپارم به چشمات مست این جاذبه ها شم

من که با هر نگاهم حرفامو میرسونم
حرف دلت رو با من بگو تا منم بدونم
تو چشای من نگاه کن شاید از چشات بخونم

بهتر و از عزیز تر از تو دل من نمیشناسه
مگه هیچکس واسه ی من با تو قابل قیاسه
توی اعماق نگاهت بذار تا ابد رها شم
دل و بسپارم به چشمات مست این جاذبه ها شم


فاصله بین ما کوهه
فاصله بین ما دریاست
فرصت دیدن تنها
گوشه ی دنج یک رویاست
تورو توو رویاهام بُردم
دیدنت دیگه راحت شد
یه روزم آخرش شاید
رویاهام واقعیت شد
دیگه هستی تا ابد توی شعرام
دیگه موندی تا ابد توی رویام

دیگه هستی تا ابد توی شعرام
تا ابد توی حرفام
تا ابد توی رویام

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

نمیدونم چطور میشه
منم تو رویاهات باشم
هرجای قصه که میری
میرمو پا به پات باشم
شاید اون لحظه ها با هم
بهترین لحظه ها باشه
شاید از اونجا راهی هم
رو به این دنیا پیدا شه
دیگه هستی تا ابد توی شعرام
دیگه موندی تا ابد توی رویام

دیگه هستی تا ابد توی شعرام
تا ابد توی حرفام
تا ابد توی رویام





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 290
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 930
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 1,131
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 20,730
  • بازدید سال : 104,548
  • بازدید کلی : 2,515,126
  • کدهای اختصاصی

    تفریح کده ی آبشار