loading...
***تفریح کده ی آبشار***
آخرین ارسال های انجمن
Amir1x بازدید : 4056 1391/01/01 نظرات (0)




MP3 320
DOWNLOAD



MP3 128
DOWNLOAD



MP3 64
DOWNLOAD




متن ترانه:

یه عمری رو لبهام پر از خنده بود تا کی‌ باید این نقشو تمرین کنم

یا هر ساله تحویل بگم پیشمی تا کی‌ باید این فکرو تلغین کنم

دارم دردو دل می‌کنم گوش کن چه قدر حرف دارم که خالی‌ بشم

چه حرفایی رو تو خودم ریختم ببین از نبود تو چی‌ می‌کشم

دارم دردو دل می‌کنم گوش کن چه قدر حرف دارم که خالی‌ بشم

چه حرفایی رو تو خودم ریختم ببین از نبود تو چی‌ می‌کشم

میگن سایه من شبیه تؤ آره تکیه گاهم همین سایه بود

ولی‌ از همون بچه گی‌‌ درد من نگاهای سنگین همسایه بود

ته هر زمستون یه هفته به عید یه چیزی تو این سینه چنگ می‌زنه

شاید ترکشای که سهم تو شد یکیشون هنوز کنج ذهنه من

تو این سالهایی که بی‌ تو گذشت همش با خودم از تو حرف میزنم

من از آخرین لمس آغوش تو هنوز بوی‌ باروت میده تنم

هنوز بوی‌ باروت میده تنم

(تفریح کده ی آبشار)

شاید یادمون نیست اون موقعها توی خونه موندن که کاری نبود

یا رقصت میونه یه میدون مین واسه عکسای یادگاری نبود

یه مشت گل میارم سر خاک تو که تو حس کنی‌ دنیا تو مشتمه

دوباره به خوابم بیا حس کنم وجودت هنوز مثل کوه پشتمه

دوباره به خوابم بیا حس کنم وجودت هنوز مثل کوه پشتمه

مس بچها هی‌ زمین خوردمو رو پاهای خستم بلند میشدم

کی‌ مردونگی رو بهم یاد داد که از بچه گی‌‌ مرد بر اومدم

من از بچگی‌ مرد بر اومد

ته هر زمستون یه هفته به عید یه چیزی تو این سینه چنگ می‌زنه

شاید ترکشای که سهم تو شد یکیشون هنوز کنج ذهنه من

تو این سالهایی که بی‌ تو گذشت همش با خودم از تو حرف میزنم

من از آخرین لمس آغوش تو هنوز بوی‌ باروت میده تنم

هنوز بوی‌ باروت میده تنم



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 290
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 930
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 1,131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 20,526
  • بازدید سال : 104,344
  • بازدید کلی : 2,514,922
  • کدهای اختصاصی

    تفریح کده ی آبشار